Kargo, İade ve Garanti

İPTAL / İADE / DEĞİŞİM


Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?
www.hancigida.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve hatasız olması şartıyla değişim süresi alınan tarihinden itibaren "15 GÜN"dür.

Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?
1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri eksiksiz, sipariş formu üzerinde bulunan merkez adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız YURT İÇİ Kargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.
2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden 0 850 303 1664 numaralı WhatsApp hattı ile iletişime geçmelisiniz.
3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.


Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?
1- Satın alınmış ürün yanlış, kusurlu, hatalı, ayıplı şekilde tarafınıza ulaştıysa yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.
2- Yanlış, kusurlu, hatalı, ayıplı olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini sizkarşılıyorsunuz, Ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.
3- Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken iki kargo ücreti ve pos kesinti (%4) sizin tarafınızdan karşılanmaktadır. Yeni ürününüzü size gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.
4. Banka kartı ve kredi kartı ile verilen siparişin iade ve değişim durumunda pos kesintisi (%4) tarafınıza yansıtılacaktır. Havael/Eft ile yapılan işlemlerde kesinti yapılmamaktadır.

5- İndirimli ürünlerde değişim ve iade KESİNLİKLE YOKTUR.

Teslim edilemeyen siparişler hakkında


Kargolaması yapılıp, teslimat ile ilgili bilgi verilen siparişlerin müşteri tarafından alınmaması, adreste bulunmaması vb. müşteri tarafından oluşan teslim edilememe gibi nedenlerle oluşacak sorunlarda, tekrar ürün talebi veya ücret iadesi talebi durumunda firmamız tarafından ödenen çift kargo ücreti müşteriye yansıtılacaktır.

Kapıda Ödeme Hakkında Önemli Bilgilendirme

Aşağıdaki bildiri sitemiz üzerinden kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verip kargosunu hiçbir şekilde teslim almayanlar içindir.
Kapıda ödeme ile satın alınmış ürünlerin kargodan teslim alınması zorunludur. Teslim alınmayan ürünler iade edilemez. Teslim alınmayıp iade gelen paketler, firma tarafından kargo maliyeti eklenerek müşteriye tekrar gönderilmek üzere bekletilir.
Aynı şekilde ürün teslim alınmazsa satış sözleşmesi, onay alınması için telefon görüşmesi kayıtları ve alıcının beyan ettiği adresi, sipariş esnasında kullanılan bilgisayar yer adresi (IP/ MAC Adresi) delil olarak kullanılarak; Kapıda ödeme ile alışveriş imkanını kötüye kullanma, tedarikçi, kargo ve paketleme görevlisini gereksiz kullanma ve işgücünü yavaşlatma sebepleriyle; kargo masrafları, işletme masraflarının tamamının yasal yollarla tazmini için hukuki işlem başlatılır.
Alıcı kapıda ödemeli olarak satın aldığı ve teslim almayarak şirketi zarara uğrattığı her malın ve kargo dahil sipariş tutarının en az kırk (40) en fazla doksan (90) katı kadar tazminat bedelini site sahiplerine peşinen ödemeyi resmen beyan eder.



Değiştirdiğim ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı
1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından yüksek ise kalan tutar size yansıtılacaktır.


YURTDIŞI İPTAL & İADE
Yurtdışına yapılan satışlarda iade yoktur. Yurtdışından sipariş vererek değişim yapmak isteyen müşterilerimiz kargo ücretini kendileri ödemek mecburiyetindedir.

İPTAL & İADE

Siparişim yanlış/hasarlı gönderilmiş Ne yapmalıyım?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün yanlış/hasarlı şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü HANCI GIDA adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 15. maddesi gereğince Alıcı, sipariş konusu mal/ürünün ambalajını açmış ve kullanmış ise iade hakkını kullanamaz.

İade orijinal kutu ile birlikte yapılmalıdır. Kullanılmış, kişiye özel tasarım yapılmış, tahrip edilmiş ve orjinal kutusu bozularak yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.
- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.
- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- 400 TL üzeri siparişiniz kargo ücreti yansımamaktadır. İade tutarınız Siparişinizi 400 TL altında bıraktığı durumlarda kargo ücreti tarafınıza yansımaktadır. İade için muhabesebe biriminden onay geldiği anda sizlere iban için dönüş yapılacaktır.
- Hasarsız/Doğru siparişler’de İade ve değişimde kargo ücreti gidiş ve geliş olarak alıcıya aittir. Anlaşmalı kargolarımız ile gönderim sağlayabilirsiniz.
-Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız içeride ki bakiyenizden düşülecektir.
Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?
Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için WhatsApp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 0 850 303 1664
* DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE BİLGİ İBRAZI ZORUNLUDUR.
* DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ YURTİÇİ KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.
HANCI BAHARAT GIDA SANAYİ Ve TİC. LTD. ŞTİ. 'nin internet yüzü olan www.hancigida.com.tr den yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği halde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.



 

Yükleniyor...